Digiplakatid

DIGIPLAKATI KUJUNDUSNÕUDED

  • Väliekraanidel kuvatav info (edaspidi digiplakat) peab olema kujundatud nii, et see ei oleks liiklejale häiriv ega eksitav.
  • Digiplakatil ei tohi esineda suure kontrasti või värvi erinevusega taustavahetust. Digiplakati esitluse minimaalne pikkus on 10 sekundit.
  • Vilkuvad, sähvivad, kiirelt liikuvad või taotluslikult ehmatavad animatsioonid/efektid/elemendid kujundusel ei ole lubatud.
  • Kuvada ei ole lubatud sisu, mille tulemusel on kogu kujundus korraga pidevas ja kiires liikumises va digiplakati vahetusel. Näiteks filmitreilerit või televisiooni reklaamklippe ei ole lubatud näidata.
  • Taustavahetused reklaamijate vahel peavad olema sujuvad, sujuvuse tekitamiseks peab kasutama rahvusvaheliselt tunnustatud fade-in/fade-out, crossfade või analoogset sulatustehnikat.

Digiekraanid peab kinnitama kliendi reklaammaterjali sobivuse oma kanalisse.

Digiplakati esitamise tähtaeg on 3 tööpäeva enne kampaania algust. Kui reklaammaterjal edastatakse hiljem, kui 3 tööpäeva enne kampaania algust, ei garanteerita õigeaegset kampaania algust.

Materjalidega hilinemise tõttu hiljem alanud kampaania mahtu ei kompenseerita.

Siin näited headest digiplakatitest:

 

  • Tourest digiplakat

  • Maks & Moorits UUDIS!

  • Veho

  • MyFitness

  • MotoExotica 2019

  • Tallink

  • Citroën

  • Ohoo Outlet

  • T1 Mall of Tallinn

  • Barbora

Küsi hinnapakkumist

Täname! Sinu sõnum on edukalt saadetud. Võtame Sinuga peatselt ühendust.