Digiplakatid

  • HEA DIGIPLAKAT

    Hea digiplakat on konkreetse sõnumi ja suure fondiga. Värvid on kontrastsed ning ettevõtte nimi kergesti leitav.

  • HALB DIGIPLAKAT

    Halb digiplakat sisaldab infot, mis muudab kampaania sisu sogaseks. Font on ebasobivalt kitsas või väike ning teksti on liiga palju, seetõttu, ei pruugi inimesed aru saada millise ettevõttega on tegu või mida reklaamitakse.

NÕUDED JA NIPID DIGIPLAKATI KUJUNDAMISEKS

  • Digiplakati pikkus võib olla maksimaalselt 10 sekundit
  • Reklaamitava äratundmine
    Veendu, et Sinu ettevõtte või toote nimi on selgesti loetav
  • Lühike sõnum
    Üle kümne sõna on liiast
  • Suurenda joonte paksust
    Kitsad jooned kaovad paarisaja meetri kauguselt vaadeldes optiliselt nähtamatuks
  • Suur kontrastsus
    Suurem kontrastsus tagab parema nähtavuse!
  • Lihtsusta
    Fokusseeri reklaam ühele ideele või sõnumile!
  • Vaata oma reklaami 5 meetri kauguselt
    Mine arvutiekraanist viie meetri kaugusele, et saada aimu kuidas see võiks paista liikluses või kaubanduskeskuse aatriumis
  • Vaata oma reklaami 5 sekundit
    Kas Sa suudad selle aja jooksul kogu oma sõnumi läbi lugeda? Kui ei suuda, ei suuda seda ka ekraanist mööduv autojuht või jalakäija.
  • TEE TEKST SUUREKS
    Välimeedias kasutatavad kujundused peaksid olema selgesti loetavad enam kui 50 meetri kauguselt.
  • Väldi kitsaid fonte
    Parema loetavuse tagamiseks väldi ilukirja-laadseid fonte, soovitame kasutada puhtaid ja bolde fonte ning teksti paremaks eraldamiseks taustast lisada näiteks ka kitsa tumeda raami.
  • Väldi valget tausta
    Selleks, et ekraan valgeks läheks, süttivad kõik ekraani 3 algvärvi (punane, sinine, roheline) maksimaalsele eredustasemele mis võistleb kujunduse ülejäänud osaga.
  • Vali foto hoolikalt
    Kui kasutad kujunduses fotot, mõjub paremini kui teha väike suureks (nt. käekella reklaamid), mitte suur väikeseks (mahukad loodusvaated vms). Väldi keerukaid, kokkusurutud fotosid.
  • Testi digiplakatit
    Ekraanide keskmine vaatamisaeg on 5 sekundit. Näita kellelegi oma reklaami kaugusest ainult 5 sekundit ja küsi kas ta sai aru kes oli reklaamija ja mis sõnumit talle öelda taheti.

VÄLIEKRAANIDEL ON KEELATUD STROBOEFEKTID, VILKUMINE, ÄKILISED KAADRIVAHETUSED JA MUUD KIIRED EFEKTID.

Digiekraanid peab kinnitama kliendi reklaammaterjali sobivuse oma kanalisse.

Küsi hinnapakkumist

Täname! Sinu sõnum on edukalt saadetud. Võtame Sinuga peatselt ühendust.