Digiplakatid

DIGIPLAKATI KUJUNDUSNÕUDED

  • Liiklusohutus. Vilkuvad, sähvivad või taotluslikult ehmatavad animatsioonid/efektid/elemendid kujundusel ei ole lubatud. Kuvada ei ole lubatud sisu, mille tulemusel on kogu kujundus korraga pidevas liikumises. Digitaalse välimeedia plakatil ei tohi esineda suure kontrasti või värvigamma erinevusega taustavahetust rohkem kui kord 10 sekundi jooksul.
  • Digiplakati pikkus. Digiplakati ajaline kestvus on 5 või 10 sekundit.
    Reklaamide sujuvaks edastamiseks peab lisama digiplakatite algusesse ja lõppu fade-in ja fade-out sulatustehnika. Ühe fade’i kestvus 10 frame’i.
  • Reklaamitava äratundmine
    Veendu, et Sinu ettevõtte või toote nimi on selgesti loetav.
  • Lühike sõnum. Üle kümne sõna on liiast.
  • Testi! Vaata oma reklaami 5 meetri kauguselt. Mine arvutiekraanist viie meetri kaugusele, et saada aimu kuidas see võiks paista liikluses või kaubanduskeskuse aatriumis.
  • Kui reklaami sisu ei ole selgelt loetav, ei ole see seda ka autojuhi või jalakäija jaoks.
  • Väldi valget tausta
    Selleks, et ekraan valgeks läheks, süttivad kõik ekraani 3 algvärvi (punane, sinine, roheline) maksimaalsele eredustasemele. Ere valge taust võistleb digiplakati teksti ja teiste kujunduselementide vastu.

Digiekraanid peab kinnitama kliendi reklaammaterjali sobivuse oma kanalisse.

 

  • Andrea Bocelli

  • Maks & Moorits

  • Coca-Cola

  • MyFitness

Küsi hinnapakkumist

Täname! Sinu sõnum on edukalt saadetud. Võtame Sinuga peatselt ühendust.